Facebook
LinkedIn
Instagram
Newsletter
Newsletter
Newsletter
Kurs Wedding Planner - Akademia Wytwórni Ślubów
PSKŚ
0
Product was successfully added to your cart

Koszyk

Konsultant Ślubny ®
  • O KURSIE
  • DARMOWA LEKCJA
  • OPINIE
  • PROGRAM
  • TRENER
  • CENA
  • TERMINY
  • FAQ
  • KONTAKT

Program: Kurs Wedding Planner Expert

Ślubną przesyłkę z materiałami szkoleniowymi oraz wiele ślubnych gadżetów przydatnych na co dzień i w pracy wedding plannera.

Półroczny dostęp do platformy szkoleniowej, gdzie o dowolnej porze, z dowolnego miejsca na świecie i tyle razy ile chcesz możesz oglądać lekcje i zadawać pod nimi pytania.

Dostęp do tajnej grupy na facebooku, gdzie wraz z innymi uczestnikami będziesz mogła wymieniać się doświadczeniem, zadawać pytania, omawiać zagadnienia i robić burze mózgów.

Udział aż w 9 wideokonferencjach na żywo, podczas których będziemy sobie odpowiadać na pytania, omawiać bieżące tematy i opowiadać ślubne historie.

2 godziny indywidualnych konsultacji ze mną – Twoją osobistą ślubną trenerką – on-line lub osobiście w naszym nadmorskim biurze w Gdyni.

Dużą dawkę mojej wiedzy i doświadczenia, motywacji i dobrej energii. Znajomości, dzięki którym poznasz osoby tak samo zakochane w ślubach jak Ty.

Ponad 30 godzin lekcji na platformie kursowej
oraz 15 godzin wideokonferencji na żywo

Program lekcji

Wedding Planner to nie zawód, to styl życia

  1. Jakie ścieżki kariery są możliwe po ukończeniu Kursu na Wedding Plannera?
  2. Jakie cechy musi posiadać Konsultant Ślubny?
  3. Jakie usługi świadczy Konsultant Ślubny?
  4. Tydzień z życia Konsultanta Ślubnego w sezonie ślubnym
  5. Praca Konsultanta Ślubnego poza sezonem ślubnym

Jaki jest Twój plan na biznes?

  1. Moce przerobowe
  2. Rynek Konsultanta Ślubnego w Polsce
  3. Kim jest klient Konsultanta Ślubnego?
    1. Statystyki
    2. Typowi Klienci Wedding Plannera
  4. Ile kosztuje założenie agencji ślubnej? Skąd wezmę na to finansowanie?
  5. Ile kosztuje prowadzenie agencji ślubnej?
  6. Modele pracy z podwykonawcami
  7. Formy prowadzenia działalności
  8. Forma opodatkowania – jak wybrać najbardziej opłacalną?
  9. ZUS – ile tak naprawdę mnie to kosztuje? Analiza możliwych przypadków
  10. Księgowość
  11. Konto w banku
  12. Biznesplan – Planowane przychody i ceny usług
    1. Jak zaplanować swoje przychody?
    2. Jak stworzyć kalkulator i wyliczać ceny świadczonych usług?

Moja strategia

  1. Jaki jest mój cel zawodowy? Odkryj głębszy cel Twojej marki i Twojego biznesu.
    Poznaj odpowiedź na pytanie co chcesz robić w życiu? Dlaczego chcesz to robić? Na czym chcesz zarabiać? Co będzie Twoją usługą?
  2. Jaki jest mój cel osobisty?
    1. Zarobki
    2. Godziny pracy
    3. Wielkość firmy, ilość pracowników i współpracowników
  3. Pozycjonowanie na rynku czyli jak zbudować autentyczny przekaz i wpisać się w odpowiedni segment firm na rynku
  4. Jak zbudować profesjonalny i autentyczny wizerunek Wedding Plannera?
  5. Jak skomponować swój pakiet usług?
  6. Kim jest mój wymarzony Klient i jak się z nim skomunikować? Jak zbudować zaufanie?
  7. Od czego zależy mój sukces?
  8. Identyfikacja wizualna i estetyka, która oddaje Twoją osobowość
    1. Nazwa i slogan
    2. Domena
    3. Kolory
    4. Logo
    5. Materiały graficzne – wizytówki, papier firmowy, koperty, teczki
    6. Strona WWW
    7. Teksty na stronę WWW
    8. Zdjęcia na stronę WWW
    9. Facebook
    10. Instagram
    11. Pinterest
  9. Moja baza podwykonawców – Jak tworzyć bazę podwykonawców – sprawdzonych i jakościowych?
  10. Umowy z podwykonawcami – Kto je sporządza? Na co zwrócić uwagę? Kto, jak, kiedy i komu płaci?
  11. Narzędzia pracy Konsultanta Ślubnego – z jakich narzędzi musisz korzystać, a z jakich warto korzystać?
  12. Twój strategiczny plan działania

 

Reklama i marketing

  1. Jak pozyskać pierwszego Klienta, nie mając nawet portfolio?
  2. Instagram
    1. Stworzenie firmowego profilu czyli Twoja nazwa, opis i zdjęcie profilowe, a może jednak logo?
    2. Jak robić skuteczne zdjęcia na Instagram i pokazać swój gust i styl?
    3. Praktyczny warsztat z wykonywania zdjęć do portfolio w domowym studio
    4. Dodawanie zdjęć na Instagram
    5. O co chodzi z tymi hashtagami i dlaczego nie możesz ich pomijać?
    6. Co to są zakazane hasztagi?
    7. Jak często publikować? Co to jest złota godzina?
    8. Jak budować swój zasięg na Instagramie?
    9. Co to są masowi followersi i dlaczego nie chcesz się nim stać? Czy warto ich mieć wśród swoich obserwatorów?
    10. Dostałam nieprzychylny komentarz – i co teraz?
  3. Facebook
  4. LinkedIn
  5. Google Ads
  6. Pozycjonowanie
  7. Prasa
  8. Telewizja
  9. Targi
  10. Wydarzenia branżowe
  11. Publikacje eksperckie
  12. Inne

 

Obsługa Klienta krok po kroku

  1. Jak stworzyć szablon oferty, którą łatwo spersonalizować?
  2. Profesjonalna korespondencja mailowa – jak prowadzić korespondencję mailową w biznesie?
  3. Jak prowadzić rozmowy telefoniczne?
  4. Jak prowadzić spotkania na żywo i wideokonferencje?
  5. Jak zidentyfikować potrzeby i możliwości klienta?
  6. Jak przygotować ankietę oczekiwań? – wzór do pobrania
  7. Pierwsze spotkanie z Klientem – jak się przygotować? Jak się zachowywać a jak na pewno nie?
  8. Jak przygotować kosztorys? – ćwiczenie na arkuszu kalkulacyjnym
  9. Jak wyliczyć swoje wynagrodzenie?
  10. Kiedy klient płaci za nasze usługi?
  11. Negocjacje z Klientem
  12. Jak sporządzić umowę z Klientem? Strategiczne punkty, których nie może zabraknąć w Twojej umowie
  13. Harmonogram przygotowań – wzór do pobrania
  14. Koncepcja ślubu
  15. Jakie są trendy w miejscach na wesele?
  16. Jakie są trendy w dekoracjach ślubnych?
  17. Jakie są trendy w przebiegu ślubów i wesel?
  18. Wybór rodzaju ślubu – Formalności
    1. Ślub cywilny
      • Ślub cywilny z obcokrajowcem
      • Ślub cywilny z rozwodnikiem/rozwódką
      • Kto może wziąć
      • Wymagania i formalności
      • Wybór nazwiska
      • Terminy
      • Opłaty
      • Ślub w plenerze
    2. Ślub konkordatowy
    3. Ślub kościelny
    4. Ślub mieszany
    5. Ślub symboliczny, humanistyczny

Podwykonawcy

  1. Miejsca na wesele – jak skompletować bazę sprawdzonych miejsc?
    1. Sala weselna
    2. Hotel, pałacyk,
    3. Wesele w plenerze
  2. Jak wybrać miejsce przyjęcia weselnego? Jak wybrać idealne miejsce na wesele?
  3. Jak wybrać podwykonawców odpowiednich dla Klienta i zaprezentować ich Klientowi?
  4. Oprawa muzyczna ślubu
    1. W kościele
    2. W USC
    3. W plenerze
  5. Zespół weselny/ DJ/ Konferansjer – kogo wybrać? Po czym poznać fachowców? Jakie są trendy w oprawie muzycznej wesela?
  6. Dekoracje ślubne
    1. Po czym poznać dobrą firmę dekoratorską?
    2. Temat przewodni
    3. Motyw przewodni
    4. Rodzaje kwiatów
    5. Dekoracja ślubu w plenerze
    6. Dekoracja ślubu w USC
    7. Dekoracja ślubu w kościele
    8. Osobiste elementy dekoracyjne
    9. Dekoracje weselne
      • branża dekoratorska w Polsce
      • Dekoracja stołu Młodej Pary
      • Dekoracje stołów gości
      • dodatkowe elementy dekoracyjne
    10. Fotografia ślubna – po czym poznać dobrego fotografa? Jakie są trendy w fotografii ślubnej?
    11. Wideofilmowanie – po czym poznać dobrego fachowca? Jakie są trendy w wideofilmowaniu?
    12. Alkohol na przyjęciu weselnym
    13. Wizaż
    14. Czesanie
    15. Torty weselne i słodkie stoły – co wybrać? Jakie są trendy? Ile to kosztuje?
    16. Papeteria
      1. Zaproszenia ślubne
      2. Papeteria ślubna
    17. Suknie ślubne– po czym poznać dobry salon ślubny? Jakie są trendy w sukniach ślubnych? Jak dopasować suknię ślubną do sylwetki Panny Młodej?
    18. Transport Młodej Pary
    19. Transport gości – jak sprawnie zorganizować transport gości i Młodej Pary?
    20. Podziękowania dla gości
    21. Podziękowania dla rodziców
    22. Atrakcje – Jakie atrakcje warto zorganizować i jak dobrać je do Klienta? Jakie są aktualne trendy?
    23. Plan sali – jak ustawić stoły i usadzić gości?
    24. Serwowanie dań na weselu, wybór menu

 

Koordynacja Dnia Ślubu

  1. Dodatkowi Koordynatorzy – jakie musza posiadać cechy i umiejętności? Jakie umowy zawierać, jak wyliczyć i wypłacić wynagrodzenie i z jakimi kosztami się to wiąże?
  2. Jak przygotować scenariusz Dnia Ślubu? – ćwiczenia praktyczne i zadanie domowe
  3. Jak przygotować się do koordynacji Dnia Ślubu?
    1. Zaliczka na nieprzewidziane wydatki
    2. Gotówka na rozliczenia gotówkowe i pokwitowania
    3. Narzędzia pracy Wedding Plannera na koordynacji Dnia Ślubu
    4. Kuferek Konsultanta Ślubnego
  4. Koordynacja Dnia Ślubu
  5. Obsługa posprzedażowa
    1. Zwrot wypożyczonych elementów i kaucji
    2. Rozliczenia z podwykonawcami i finalne rozliczenie z Klientem
    3. Referencje
    4. Dopilnowanie wykonania terminowych usług jak foto i wideo

 

Savoir-vivre, etykieta, etyka

  1. Savoir-vivre w biznesie
    1. Przedstawianie siebie i innych
    2. Wręczanie wizytówek
    3. Sadzanie na spotkaniach
    4. Zachowanie w windzie
    5. Chodzenie po schodach
    6. Podróż samochodem
  2. Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych, Polskie Stowarzyszenie Branży Ślubnej,
  3. Savoir vivre przy stole
    1. Jak prawidłowo nakryć stół?
    2. Jak siadać i wstawać od stołu?
    3. Instrukcja obsługi serwetki
    4. Jak i czym wznosić toast?
    5. Alkohole – Jak dobrać alkohole do menu i wesela? Jak wyliczyć zapotrzebowanie?
  4. Savoir vivre w zaproszeniach ślubnych
  5. Wesela międzynarodowe

Zapisuję się na Kurs

szkolenie bez wychodzenia z domu

ZAPISZ SIĘ
Kursy i Szkolenia organizowane przez Wytwórnię Ślubów są
rekomendowane przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych

Kurs Konsultant Ślubny Rekomendacja Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych

Co wyróżnia mój Kurs w Akademii Wytwórni Ślubów?

Na rynku ślubnym w Polsce działam już od ponad 10 lat. Zdobyte przez ten czas doświadczenie pozwoliło mi opracować unikalną na polskim rynku Kursów i Szkoleń dla Wedding Plannerów tematykę Kursu, na którym omawiam otwieranie i późniejsze prowadzenie własnego biznesu ślubnego.

Gdy sama zaczynałam moją zawodową drogę, ukończyłam kurs i odbyłam kilka szkoleń. Czegoś mi w nich jednak brakowało – nie dowiedziałam się podczas ich trwania jak wyliczyć swoje usługi, jak zaplanować przychody i koszty własnej agencji ślubnej, jak je rozłożyć je w czasie i jakich zysków mogę się spodziewać. Wchodząc na rynek ślubny, nie miałam żadnego biznesplanu, poruszałam się intuicyjnie.

Wiem teraz, jakie błędy popełniłam, tworząc wiele lat temu moją agencję ślubną. Na szczęście udało mi się je w porę naprawić, a Wytwórnia Ślubów jest teraz doskonale prosperującą i jedną z największych agencji ślubnych w Polsce. W oparciu o własne doświadczenia przygotowałam dla Was autorską tematykę Kursu „A jaki jest Twój plan na biznes?”, w ramach której każdy z Kursantów otrzymuje miedzy innymi:

  • arkusz zawierający kalkulację kosztów założenia agencji ślubnej w dwóch wariantach:
    • tworzenia własnej agencji ślubnej pod własną marką oraz
    • tworzenia własnej agencji ślubnej pod marką sieci franczyzowej
      z możliwością samodzielnej edycji w wersji elektronicznej,
  • arkusz zawierający biznesplan uwzględniający trzy formy samozatrudnienia oraz trzy opcje płatności składek ZUS z możliwością samodzielnej edycji w wersji elektronicznej – to na  jego podstawie wyliczysz cenę własnych usług oraz sprawdzisz obiektywną, optymistyczną i pesymistyczną wizję swojej firmy na start, po 3 i po 5 latach;
  • plan stworzenia własnej agencji ślubnej w 15 krokach.

Na Kursie dzielę się z Wami trikami, które wykorzystuję, by utrzymać w firmie płynność finansową.

Jestem przekonana, że korzystając z narzędzi, które Ci udostępnię, prawidłowo wyliczysz cenę swojej usługi, by Twoja praca była nie tylko opłacalna, ale by każdy zakończony sezon ślubny był sukcesem finansowym. Wiem, jakie to ważne, dlatego ze szczegółami pokażę Ci, jak określić, ile jesteś w stanie wykonać pracy w ciągu roku i jakie mieć z tego zyski. Gdy podejmujesz decyzję o założeniu własnej firmy, musisz poznać specyfikę tego zawodu oraz dokonać analizy potencjalnych zysków i strat. W innym wypadku istnieje ryzyko, że po kilku latach poświęceń i ciężkiej pracy znajdziesz się w miejscu, w którym nie chciałeś być. Dzięki programowi Kursu, który dla Ciebie przygotowałam, decyzja o własnym biznesie będzie odpowiedzialna i świadoma.

Na rynku ślubnym istnieje kilka alternatywnych ścieżek kariery dla własnej agencji ślubnej, pokażę Ci je. Doradzę, jak znaleźć pracę w branży, a zdobyte na Kursie umiejętności przekuć w sukces organizacji, do której dołączysz.

Jeszcze się wahasz?

Skontaktuj się ze mną i uzyskaj odpowiedzi na swoje pytania

KONTAKT
Dołącz do nas na Instagramie
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

© 2020 Wytwórnia Ślubów - Kursy i szkolenia stacjonarne oraz online na konsultanta ślubnego. Franczyza | Polityka Prywatności
Z przyjemnością zrealizował BRAINBOX®
Moja strona korzysta z ciasteczek, abym mogła świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz w Polityce Prywatności.Zgadzam się
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.