Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
Newsletter
Newsletter
Kurs Wedding Planner - Akademia Wytwórni ŚlubówKurs Wedding Planner - Akademia Wytwórni Ślubów
PSKŚ
Kurs Wedding Planner - Akademia Wytwórni ŚlubówKurs Wedding Planner - Akademia Wytwórni Ślubów
  • GŁÓWNA
  • PODCAST
  • LEKCJA PRÓBNA
  • O MNIE
  • PROGRAM
  • TERMIN
  • CENA
  • OPINIE
  • MENTORING
  • FAQ
  • KONTAKT
Konto Platforma
Konto Platforma

Program: Kurs Wedding Planner Expert

Program Kursu Wedding Planner Expert Online

Jeśli jesteś na początku drogi lub na poważnie myślisz o zawodzie konsultanta ślubnego, polecam Ci mój Kurs Online.

Tylko teraz masz szansę wybrać najlepszą formę nauki – Kurs Online z pół rocznym dostępem do platformy szkoleniowej.

Decydując się na tę opcję, skorzystasz z wartości zdalnej nauki (rozszerzony zakres wiedzy, możliwość powrotu do kursu w dowolnym momencie, większa elastyczność w realizacji kursu).

Kurs Online

  • Ponad 30 godzin lekcji online na platformie kursowej
  • 6 wideokonferencji na żywo po 1,5 godziny każda
  • 1 godzinna indywidualna sesja mentoringu biznesowego

Program Kursu Online

1. Wedding Planner to nie zawód, to styl życia

– Jakie ścieżki kariery są możliwe po ukończeniu Kursu na Wedding Plannera?
– Jakie cechy musi posiadać Konsultant Ślubny?
– Jakie usługi świadczy Konsultant Ślubny?
– Tydzień z życia Konsultanta Ślubnego w sezonie i poza sezonem ślubnym. Jak wyliczyć czasochłonność swoich usług?

2. Jaki jest Twój plan na biznes?

– Rynek Konsultanta Ślubnego w Polsce
– Kim jest klient Konsultanta Ślubnego?
– Ile kosztuje założenie agencji ślubnej? Skąd wezmę na to finansowanie?
– Modele pracy z podwykonawcami
– Formy prowadzenia działalności
– ZUS – ile tak naprawdę mnie to kosztuje? Analiza możliwych przypadków
– Forma opodatkowania – jaką wybrać? Co z VAT-em?
– Księgowość
– Konto w banku
– Biznesplan – Planowane przychody i ceny usług. Jak wyliczyć swoje wynagrodzenie?

3. Moja strategia

– Nie taki marketing straszny czyli – czym jest marka i jej strategia? Poznaj 7 filarów marki
– Od czego zacząć tworzenie strategii marki? Wizja i misja. Odkryj głębszy cel Twojej marki i Twojego biznesu. Motto i wartości
– Pozycjonowanie na rynku czyli jak zbudować autentyczny przekaz i wpisać się w odpowiedni segment firm na rynku. Od czego zależy mój sukces? Moja wyróżniająca się marka
– Kim jest Twój idealny Klient?
– Jak zbudować lejek sprzedażowy? 8 kroków. Przykładowe lejki sprzedażowe
– Twój strategiczny plan działania
– Jak mierzyć skuteczność strategii marki? Metryki, które pasują do każdego biznesu
– Identyfikacja wizualna i estetyka, która oddaje Twoją osobowość
– Wizerunek Wedding Plannera

4. Reklama i marketing

– Instagram
– Facebook
– Prasa i telewizja
– Targi ślubne, wydarzenia branżowe i publikacje eksperckie
– Google Ads i pozycjonowanie

5. Obsługa Klienta krok po kroku

– Narzędzia pracy Konsultanta Ślubnego – z jakich narzędzi musisz korzystać, a z jakich warto korzystać?
– Profesjonalna korespondencja mailowa – jak prowadzić korespondencję mailową w biznesie?
– Jak prowadzić rozmowy telefoniczne?
– Jak prowadzić wideokonferencje?
– Pierwsze spotkanie z Klientem – jak się przygotować? Jak się zachowywać, a jak na pewno nie?
– Jak zidentyfikować potrzeby i możliwości klienta? Jak przygotować ankietę oczekiwań?
– Jak stworzyć szablon oferty, którą łatwo spersonalizować na indywidualną ofertę dla Klienta?
– Jak przygotować kosztorys?
– Kiedy klient płaci za nasze usługi?
– Negocjacje z Klientem
– Wzór umowy pomiędzy Konsultantem Ślubnym a Parą Młodą oraz jakich punktów nie powinno w niej zabraknąć?
– Harmonogram przygotowań

6. Wybór rodzaju ślubu i związane z tym formalności

– Ślub cywilny
– Ślub konkordatowy
– Ślub kościelny
– Ślub mieszany
– Ślub symboliczny/humanistyczny

7. Podwykonawcy

– Moja baza podwykonawców. Jak tworzyć bazę podwykonawców – sprawdzonych i jakościowych?
– Umowy z podwykonawcami. Kto je sporządza? Na co zwrócić uwagę? Kto, jak, kiedy i komu płaci?
– Miejsca na wesele. Jak skompletować bazę sprawdzonych miejsc?
– Oprawa muzyczna ślubu
– Zespół weselny/ DJ/ Konferansjer. Kogo wybrać? Po czym poznać fachowców? Jakie są trendy w oprawie muzycznej wesela?
– Florystka, wypożyczalnia, kwiaciarnia czy firma dekoratorska?
– Fotografia ślubna. Po czym poznać dobrego fotografa? Jakie są trendy w fotografii ślubnej?
– Wideofilmowanie. Po czym poznać dobrego fachowca? Jakie są trendy w wideofilmowaniu?
– Alkohol na przyjęciu weselnym
– Wizaż i czesanie
– Torty weselne i słodkie stoły. Co wybrać? Jakie są trendy? Ile to kosztuje?
– Papeteria
– Suknie ślubne. Po czym poznać dobry salon ślubny? Jakie są trendy w sukniach ślubnych? Jak dopasować suknię ślubną do sylwetki Panny Młodej?
– Transport Młodej Pary
– Transport gości. Jak sprawnie zorganizować transport gości i Młodej Pary?
– Podziękowania dla gości
– Podziękowania dla rodziców
– Atrakcje. Jakie atrakcje warto zorganizować i jak dobrać je do Klienta? Jakie są aktualne trendy?
– Plan sali. Jak ustawić stoły i usadzić gości?
– Serwowanie dań na weselu, wybór menu

8. Koordynacja Dnia Ślubu

– Dodatkowi Koordynatorzy. Jakie muszą posiadać cechy i umiejętności? Jakie umowy zawierać, jak wyliczyć i wypłacić wynagrodzenie i z jakimi kosztami się to wiąże?
– Jak przygotować scenariusz Dnia Ślubu?
– Jak przygotować się do koordynacji Dnia Ślubu?
– Obsługa posprzedażowa

9. Koncepcja ślubu

– Wesela międzynarodowe. Polskie zwyczaje i tradycje
– Jak stworzyć koncept Dnia Ślubu?
– Dekoracje ślubne
– Osobiste elementy dekoracyjne
– Dekoracje weselne

10. Savoir vivre, etykieta, etyka

– Savoir vivre w biznesie
– Savoir vivre przy stole
– Etyka biznesu – co powinienem, a czego mi nie wolno?
– Savoir vivre w zaproszeniach ślubnych
– Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych, Polskie Stowarzyszenie Branży Ślubnej – czy warto być członkiem?

11. Krok po kroku do własnej agencji

-15 kroków do założenia własnej agencji ślubnej

12. Case studies

Zapisuję się na Kurs

ZAPISZ SIĘ

Co zyskujesz dodatkowo?

Półroczny dostęp do platformy szkoleniowej, gdzie o dowolnej porze, z dowolnego miejsca na świecie i tyle razy ile chcesz możesz oglądać lekcje i zadawać pod nimi pytania.

Dostęp do tajnej grupy na WhatsApp, gdzie wraz z innymi uczestnikami będziesz mogła wymieniać się doświadczeniem, zadawać pytania, omawiać zagadnienia i robić burze mózgów.

Udział aż w 6 wideokonferencjach na żywo, podczas których będziemy sobie odpowiadać na pytania, omawiać bieżące tematy i opowiadać ślubne historie.

1 godzinę indywidualnych konsultacji ze mną – Twoją osobistą ślubną trenerką – on-line lub osobiście w naszym nadmorskim biurze w Gdyni.

Dużą dawkę mojej wiedzy i doświadczenia, motywacji i dobrej energii. Znajomości, dzięki którym poznasz osoby tak samo zakochane w ślubach jak Ty.

Co wyróżnia mój Kurs w Akademii Wytwórni Ślubów?

Na rynku ślubnym w Polsce działam już od ponad 13 lat. Zdobyte przez ten czas doświadczenie pozwoliło mi opracować unikalną na polskim rynku Kursów i Szkoleń dla Wedding Plannerów tematykę Kursu, na którym omawiam otwieranie i późniejsze prowadzenie własnego biznesu ślubnego.

Gdy sama zaczynałam moją zawodową drogę, ukończyłam kurs i odbyłam kilka szkoleń. Czegoś mi w nich jednak brakowało – nie dowiedziałam się podczas ich trwania, jak wycenić swoje usługi, jak zaplanować przychody i koszty własnej agencji ślubnej, jak je rozłożyć je w czasie i jakich zysków mogę się spodziewać. Wchodząc na rynek ślubny, nie miałam żadnego biznesplanu, poruszałam się intuicyjnie.

Wiem teraz, jakie błędy popełniłam, tworząc wiele lat temu moją agencję ślubną. Na szczęście udało mi się je w porę naprawić, a Wytwórnia Ślubów jest teraz doskonale prosperującą i jedną z największych agencji ślubnych w Polsce. W oparciu o własne doświadczenia przygotowałam dla Was autorską tematykę Kursu “A jaki jest Twój plan na biznes?”, w ramach której każdy z Kursantów otrzymuje miedzy innymi:

  • arkusz zawierający kalkulację kosztów założenia agencji ślubnej w dwóch wariantach:
    • tworzenia własnej agencji ślubnej pod własną marką oraz
    • tworzenia własnej agencji ślubnej pod marką sieci franczyzowej
      z możliwością samodzielnej edycji w wersji elektronicznej,
  • arkusz zawierający biznesplan uwzględniający trzy formy samozatrudnienia oraz trzy opcje płatności składek ZUS z możliwością samodzielnej edycji w wersji elektronicznej – to na  jego podstawie wyliczysz cenę własnych usług oraz sprawdzisz obiektywną, optymistyczną i pesymistyczną wizję swojej firmy na start, po 3 i po 5 latach;
  • plan stworzenia własnej agencji ślubnej w 15 krokach.

Na Kursie dzielę się z Wami trikami, które wykorzystuję, by utrzymać w firmie płynność finansową.

Jestem przekonana, że korzystając z narzędzi, które Ci udostępnię, prawidłowo wyliczysz cenę swojej usługi, by Twoja praca była nie tylko opłacalna, ale by każdy zakończony sezon ślubny był sukcesem finansowym. Wiem, jakie to ważne, dlatego ze szczegółami pokażę Ci, jak określić, ile jesteś w stanie wykonać pracy w ciągu roku i jakie mieć z tego zyski. Gdy podejmujesz decyzję o założeniu własnej firmy, musisz poznać specyfikę tego zawodu oraz dokonać analizy potencjalnych zysków i strat. W innym wypadku istnieje ryzyko, że po kilku latach poświęceń i ciężkiej pracy znajdziesz się w miejscu, w którym nie chciałeś być. Dzięki programowi Kursu, który dla Ciebie przygotowałam, decyzja o własnym biznesie będzie odpowiedzialna i świadoma.

Na rynku ślubnym istnieje kilka alternatywnych ścieżek kariery dla własnej agencji ślubnej, pokażę Ci je. Doradzę, jak znaleźć pracę w branży, a zdobyte na Kursie umiejętności przekuć w sukces organizacji, do której dołączysz.

Jeszcze się wahasz?

Skontaktuj się ze mną i uzyskaj odpowiedzi na swoje pytania

KONTAKT
Kursy i Szkolenia organizowane przez Wytwórnię Ślubów są
rekomendowane przez Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych

Kurs Konsultant Ślubny Rekomendacja Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych

© 2025 Wytwórnia Ślubów - Kursy i szkolenia stacjonarne oraz online na konsultanta ślubnego. Polityka Prywatności
Z przyjemnością zrealizował BRAINBOX®