Facebook
LinkedIn
YouTube
Instagram
Newsletter
Newsletter
Kurs Wedding Planner - Akademia Wytwórni ŚlubówKurs Wedding Planner - Akademia Wytwórni Ślubów
PSKŚ
Kurs Wedding Planner - Akademia Wytwórni ŚlubówKurs Wedding Planner - Akademia Wytwórni Ślubów
  • GŁÓWNA
  • PODCAST
  • LEKCJA PRÓBNA
  • O MNIE
  • PROGRAM
  • TERMIN
  • CENA
  • OPINIE
  • MENTORING
  • FAQ
  • KONTAKT
Konto Platforma
Konto Platforma

Zamówienie

Jeżeli masz już konto, Kliknij, aby się zalogować

Jeśli już robiłeś/aś u nas zakupy, prosimy wpisz swoje dane poniżej. Jeśli jesteś nowym klientem przejdź do sekcji danych płatności.

Nie pamiętasz hasła?

Masz kupon? Kliknij tutaj, aby dodać swój kod

Dane płatności

Twoje zamówienie

Produkt Kwota
Kurs WPE Online - Edycja 2025.07 - Opłata rezerwacyjna  × 1 590,00 zł
Kwota 590,00 zł
Łącznie 590,00 zł
  • Bezpieczne płatności BLIK i szybkie przelewy internetowe

  • Proszę o wpłatę bezpośrednio na konto bankowe, które pojawi się w następnym kroku.
    Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności.

  • Przekierujemy Cię do formularza danych karty.

  • Przekierujemy Cię na stronę wniosku ratalnego w PayU.

Twoje dane osobowe będą użyte do przetworzenia Twojego zamówienia, obsługi Twojej wizyty na naszej stronie oraz dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

Regulamin Kursów Stacjonarnych i Online na Konsultanta Ślubnego
organizowanych przez Wytwórnię Ślubów
posiadających rekomendację
Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych

W sklepie dostępnym na www.akademia.wytworniaslubow.pl dostępne są produkty, które są sprzedawane przez Agnieszkę Kudelę, prowadzącią działalność gospodarczą pod firmą Weddingbox Agnieszka Kudela , NIP: 957 097 22 88, REGON 220434805, al. Iberyjska 10/2, 81-198 Pogórze oraz Akademie Wytworni Slubow Halina Walczak NIP: 5831017709 zwane dalej wspolnie jako Organizator.

Dane kontaktowe Organizatora:

  1. al. Iberyjska 10/2, 81-198 Pogórze
  2. akademia@wytworniaslubow.pl
  3. +48 602 250 204, +48 791 992 486.

Zasady wzięcia udziału w Kursie i zawarcia umowy

  1. Warunki wykonania umowy i zasady współpracy są określone w Regulaminie oraz Ofercie.
  2. Ani Regulamin, ani Oferta nie wykluczają ani nie zmniejszają praw Uczestnika będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą z uprawnieniami konsumenta, wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
  3. W sytuacji niezgodności między postanowieniami Regulaminu a Ofertą, decydująca jest treść Oferty.
  4. Umowa uznawana jest za zawartą w momencie, gdy Uczestnik zaakceptuje Regulamin i dokona wniesienia opłaty w całości lub którejkolwiek z transz opłaty.
  5. Szczegółowe warunki transakcji są opisane w Ofercie na stronie WWW Organizatora www.akademia.wytworniaslubow.pl i  w Regulaminie.
  6. Organizator ma w swojej ofercie dwa rodzaje Kursów:
    1. Kurs Stacjonarny “Wedding Planner Expert” z półrocznym dostępem do Kursu “Wedding Planner Expert Online”. zwany dalej “Kursem Stacjonarnym” w cenie 3990 zł, 
    2. Kurs Online “Wedding Planner Expert” z półrocznym dostępem, zwanym dalej “Kursem Online”, w cenie 2590 zł,zwane dalej Kursami.
  1. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na wybrany Kurs jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie https://akademia.wytworniaslubow.pl/zapisy/ z oznaczeniem konkretnego terminu Kursu oraz uiszczenie w ciągu 24 godzin opłaty I transzy za Kurs w wysokości odpowiednio:
    a) 990 zł w przypadku Kursu Stacjonarnego,
    b) 590 zł w przypadku Kursu Onlinena rachunek bankowy Organizatora podany w mailu lub za pomocą dostępnych na stronie www.akademia.wytworniaslubow.pl form płatności online.
  2. Za kompletne zgłoszenie uznaje się zgłoszenie, za które została wniesiona opłata pełna lub I transzy, która została zaksięgowana na koncie Organizatora w wysokości odpowiednio:
    a)
    590 złotych w przypadku Kursu Online
    b)
    990 zł w przypadku Kursu Stacjonarnego.
  3. Jako datę opłacenia zgłoszenia uznaje się datę uznania rachunku bankowego Organizatora lub datę przesłania otrzymania przez Organizatora potwierdzenia dokonania przelewu na adres akademia@wytworniaslubow.pl.
  4. W związku z ograniczoną liczbą miejsc na Kursach Stacjonarnych (w zależności od powierzchni obiektu, w jakim odbywa się Kurs Stacjonarny w wybranym terminie), o przyjęciu na dany Kurs Stacjonarny decyduje kolejność otrzymania przez Organizatora kompletnych zgłoszeń.
  5. Jeśli zgłoszenie na Kurs Stacjonarny nie zostanie zaakceptowane z powodu braku miejsc, opłata I transzy zostanie zwrócona na rachunek Zgłaszającego lub przeniesiona na poczet Kursu w takiej samej formie odbywającego się w innym terminie, co zostanie ustalone pomiędzy Organizatorem a Zgłaszającym.
  6. Osoba, która wypełniła kompletne zgłoszenie na Kurs nazywana jest Uczestnikiem.
  7. Potwierdzenie przyjęcia na Kurs zostanie wysłane przez Organizatora do Uczestnika drogą mailową na adres podany przy wysyłaniu zgłoszenia nie później niż w ciągu 72 godzin od uznania rachunku bankowego Organizatora lub od otrzymania potwierdzenia dokonania przelewu na adres mailowy Organizatora.

Odstąpienie od umowy

  1. Reguły dotyczą prawa odstąpienia od umowy przez Uczestników będących Konsumentami oraz Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
  2. Uczestnik, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym jako konsument, może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni, przy czym należy stosować się do warunków opisanych poniżej. Aby skorzystać z tego prawa, Uczestnik musi wyraźnie poinformować Organizatora o swojej decyzji, na przykład poprzez wysłanie e-maila lub listu na adres podany w Regulaminie. Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w załącznikach nr 1 i 2 do Regulaminu.
  3. W przypadku rezygnacji przez Uczestnika z udziału w Kursie w wybranym przy rezerwacji terminie opłata I transzy w wysokości odpowiednio:
    a) 590 zł dla Kursu Online
    b) 990 zł dla Kursu Stacjonarnegonie będzie podlegała zwrotowi.
  1. II transzę opłaty za Kurs w wysokości odpowiednio
    a) 2000 zł dla Kursu Online
    b) 3000 zł dla Kursu Stacjonarnegonależy wnieść najpóźniej odpowiednio:c) na 7 dni przed rozpoczęciem Kursu Online
    d) na 14 dni przed rozpoczęciem Kursu Stacjonarnegona wskazany w punkcie 3 numer konta lub opcje płatności online.

Nie wniesienie opłaty na rzecz II transzy w powyższym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w danym Kursie, a opłata za I transzę w wysokości odpowiednio:

  1. 590 zł dla Kursu Online
  2. 990 zł dla Kursu Stacjonarnego,nie będzie podlegała zwrotowi.
  1. W przypadku odstąpienia od umowy na Kurs Online:
    1. na dłużej niż dzień przed rozpoczęciem Kursu opłata za I transzę nie zostanie
  2. W przypadku odstąpienia od umowy na Kurs Stacjonany:
    1. na dłużej niż na 14 dni przed datą jego rozpoczęcia opłata za I transzę nie zostanie zwrócona, a opłata za II transzę zostanie zwrócona w pełnej wysokości,
    2. na krócej niż 14 dni i dłużej niż 7 dni przed datą jego rozpoczęcia opłata za I transzę nie zostanie zwrócona, a opłata za II transzę Kurs zostanie zwrócona w wysokości 50% jej wartości,
    3. na krócej niż 7 dni przed datą jego rozpoczęcia ani opłata za I transzę ani za II transzę nie zostanie zwrócona.
  3. Za udział w Kursie wystawiane są Uczestnikom Faktury na dane podane podczas zgłaszania się na Kurs. Opłata za Kurs podlega zwolnieniu podmiotowemu z VAT.
  4. Szczegółowe informacje organizacyjne dotyczące Kursu Stacjonarnego i Kursu Online zostaną przesłane do Uczestników Kursu najpóźniej odpowiednio:
    1. na 7 dni przed Kursem Stacjonarnym
    2. na 3 dni przed Kursem Online.

Prawa autorskie i licencje

  1. Uczestnik Kursu akceptuje, że wszystkie materiały dostarczone i udostępnione przez Organizatora w tym te formie pisemnej, elektroniczne produkty, materiały na platformie kursowej, na nośniku cyfrowym, jako pliki do pobrania jak również treści wygłaszane podczas Kursu są własnością intelektualną Organizatora oraz są chronione prawem autorskim zgodnie z ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych i są przeznaczone wyłącznie do użytku osobistego Klienta. Nie jest dozwolone ich dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, kopiowanie czy ściąganie poza zakresem dozwolonego użytku.

    Uczestnik Kursu akceptuje, że bez pisemnej zgody Organizatora nie ma prawa rozpowszechniać wymienionych powyżej materiałów zarówno w całości jak i we fragmentach, zarówno odpłatnie jak i nieodpłatnie, w żadnej formie: mówionej, audio, video, pisanej, drukowanej czy elektronicznej. Przedmiotowy zakaz nie dotyczy cytowania autorów z powoływaniem się na źródło.
  2. Uczestnik ma prawo do użytkowania materiałów w następujących obszarach:
    1. w zakresie zapisu i druku: zapis cyfrowy na Koncie Użytkownika lub inny sposób dozwolony przez Sprzedawcę; możliwość wydruku na potrzeby osobiste;
    2. modyfikacji materiałów zgodnie z instrukcjami i wskazówkami Organizatora.
  3. W przypadku łamania warunków niniejszego paragrafu, w tym naruszania praw autorskich, Organizator może domagać się od Uczestnika odszkodowania i zadośćuczynienia. Uczestnik może ponieść odpowiedzialność cywilną lub karną w wyżej wymienionym zakresie.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do periodycznego aktualizowania Kursów, w tym w szczególności wszelkich dostarczanych materiałów elektronicznych.
  5. W czasie Kursów panuje zakaz rejestrowania dźwięku i/lub wizji przez Uczestników Kursu, a także kopiowania, rozpowszechniania przez Uczestników udostępnionych materiałów, zarówno materiałów video, jak i dostarczonych plików Word i Excel.
  6. Organizator Kursu zastrzegają sobie prawo do rejestrowania dźwięku oraz obrazu przebiegu Kursu, również wideokonferencji, jak również do wykonywania fotografii w trakcie Kursu, co Uczestnicy Kursu akceptują i wyrażają zgodę na możliwość znalezienia się na tych nagraniach i zdjęciach, a także nieodpłatnie wyraża zgodę na wykorzystanie tych materiałów w celach promocyjnych szkoleń i kursów Organizatora oraz jego marek Wytwórni Ślubów oraz Akademii Wytwórni Ślubów, a więc między innymi na na zamieszczenie ich na stronie WWW Organizatora, na profilu na Facebooku oraz Instagramie. Uczestnik może nie wyrazić zgody na utrwalanie jego wizerunku na zdjęciach oraz nagraniach poprzez przesłanie odmowy drogą mailową w ciągu 7 dni od wysłania zgłoszenia na dany Kurs.
  7. Postęp w Kursie może zostać upubliczniony w obrębie danej grupy szkoleniowej, chyba, że Uczestnik nie wyrazi na to zgody drogą mailową.
  8. Organizator zastrzegają sobie prawo do odwołania Kursu w danym terminie, z przyczyn od niego niezależnych (zdarzenie noszące cechy siły wyższej, wypadek losowy, choroba trenera). W przypadku odwołania Kursu, Organizator zaproponują w ciągu tygodnia inny termin jego realizacji lub zwrot dokonanej do tego czasu opłaty za Kurs w pełnej wysokości.
  9. Wysłanie zgłoszenia na Kurs równoznaczne jest wydaniem oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, których administratorem są WEDDINGBOX Agnieszka Kudela, al. Iberyjska 10/2, 81-198 Pogórze oraz Akademia Wytwórni Ślubów Halina Walczak, ul. Śląska 53/C202, 81-402 Gdynia. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia Kursu, a ich przekazanie jest dobrowolne. Uczestnik Kursu ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
  10. Zapisując się na kurs, wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas wiadomości mailowych i SMS-ów.

Sesja mentoringu biznesowego

  1. W ramach Kursu Uczestnik może otrzymać zgodnie z Ofertą indywidualne konsultacje zwane Sesjami mentoringu biznesowego.
  2. Wszelkie informacje dotyczące świadczenia usług indywidualnych Sesji mentoringowych są opisane w Ofertach poszczególnych Kursów, dostępnych na Stronie www.
  3. Czas trwania jednej godziny Sesji mentoringu biznesowego wynosi standardowo 60 minut, chyba że Oferta stanowi inaczej.
  4. Termin Sesji mentoringu biznesowego zostanie ustalony przez Uczestnika z Organizatorem za pośrednictwem e-maila lub za pomocą dostępnego kalendarza online (jeśli taki został udostępniony), a Uczestnik ma możliwość skorzystania z usługi Sesji mentoringu biznesowego w dowolnym terminie, pod warunkiem, że Organizator dalej świadczy usługi objęte niniejszym Regulaminem i Ofertą tj. organizuje Kursy Online i Stacjonarne.
  5. Przewiduje się możliwość jednorazowej zmiany ustalonego terminu Sesji mentoringu biznesowego. Warunkiem dokonania zmiany jest anulowanie przez Uczestnika ustalonego terminu co najmniej 48 godzin przed zaplanowaną datą oraz ustalenie nowego terminu Sesji mentoringu biznesowego. W przypadku braku odwołania w wyznaczonym terminie, Sesja mentoringu biznesowego zostanie uznana za zrealizowaną. Zmiana terminu powinna być dokonana za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie, na adres e-mail lub numer telefonu podany w Regulaminie.

Opinie o Kursach

  1. Organizator dokonuje weryfikacji opinii Uczestników na temat Kursów przed ich publikacją.
  2. Proces weryfikacji obejmuje m.in. porównanie danych osobowych lub szczegółów współpracy z informacjami posiadanymi Organizatora o Uczestnikach, którzy korzystali z Kursów. Weryfikacja może również odbywać się poprzez bezpośredni kontakt z osobą wystawiającą opinię, wysłanie specjalnego linku do wystawienia opinii, lub zbieranie opinii bezpośrednio od Uczestników.
  3. Jeżeli istnieją wątpliwości, czy dana opinia została wystawiona przez rzeczywistego Uczestnika Kursu, nie jest ona publikowana przez Organizatora.
  4. Opinie publikowane przez Organizatora mają na celu przedstawienie rzeczywistych cech i korzyści wynikających z korzystania z jego Kursów, zauważonych przez dotychczasowych Uczestników.

Postanowienia końcowe

  1. W przypadku umów zawartych przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu, zastosowanie znajduje wersja Regulaminu obowiązująca w dniu dokonania kompletnego zapisu na Kurs przez Uczestnika.
  2. Podczas korzystania z Produktów nie wolno przekazywać informacji niezgodnych z prawem, działania w sposób naruszający prawo, dobre obyczaje lub godzący w dobra osobiste osób trzecich.
  3. Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych.
  4. Regulamin obowiązuje od 2024.09.12

© 2025 Wytwórnia Ślubów - Kursy i szkolenia stacjonarne oraz online na konsultanta ślubnego. Polityka Prywatności
Z przyjemnością zrealizował BRAINBOX®