Prowadzisz agencję ślubną, ale nie jesteś zadowolona z efektów, jakie osiągasz?
Jest cała lista problemów, z którymi zapewne się borykasz:
- Nie umiesz przyciągnąć Klientów. Zgłaszają się do Ciebie, ale po otrzymaniu oferty… nie kupują.
- Nie wiesz, jak prawidłowo wycenić własne usługi, przez co balansujesz na granicy opłacalności. Sądzisz, że Klienci kupują u Ciebie tylko wtedy, gdy dajesz im najlepszą cenę.
- Wydaje Ci się, że naprawdę próbowałaś już wszystkiego – a nic nie działa.
- Myślałaś, że własny biznes da Ci wolność i radość, a zamiast tego przysparza Ci problemów i stresu.
- Masz dosyć, chcesz wrócić na etat… a może wciąż na nim jesteś, bo Twoja firma nie przynosiła odpowiednich dochodów?
Czy utożsamiłaś się z którymś z wymienionych punktów? Nawet nie wiesz, jak dobrze Cię rozumiem…
Gdy zaczynałam ze swoją agencją ślubną, nie miałam biznesplanu ani konkretnej polityki cenowej. Przez pierwsze dwa lata nie wiedziałam, co stoi za moimi cenami, jakie cele chcę osiągnąć i ile tak właściwie powinnam zarabiać jako Wedding Planner. Byłam zielona, jeśli chodzi o reklamy: nie wiedziałam, w co warto zainwestować i jak zmierzyć skuteczność tych działań.
Gdy to, co robisz, sprawia Ci radość, nie wierzysz, że ktoś naprawdę może Ci za to zapłacić. Ponieważ ja prawdziwie kochałam swoją pracę i już od samego początku była dla mnie wielką przyjemnością, miałam ogromny problem z wyceną swoich usług.