Tydzień z życia Konsultanta Ślubnego w sezonie i poza sezonem ślubnym. Jak wyliczyć czasochłonność swoich usług?
2.Jaki jest Twój plan na biznes?
Rynek Konsultanta Ślubnego w Polsce
Kim jest klient Konsultanta Ślubnego?
Ile kosztuje założenie agencji ślubnej? Skąd wezmę na to finansowanie?
Modele pracy z podwykonawcami
Formy prowadzenia działalności
ZUS – ile tak naprawdę mnie to kosztuje? Analiza możliwych przypadków
Forma opodatkowania – jaką wybrać? Co z VAT-em?
Księgowość
Konto w banku
Biznesplan – Planowane przychody i ceny usług. Jak wyliczyć swoje wynagrodzenie?
3. Moja strategia
Nie taki marketing straszny czyli – czym jest marka i jej strategia? Poznaj 7 filarów marki
Od czego zacząć tworzenie strategii marki? Wizja i misja. Odkryj głębszy cel Twojej marki i Twojego biznesu. Motto i wartości
Pozycjonowanie na rynku czyli jak zbudować autentyczny przekaz i wpisać się w odpowiedni segment firm na rynku. Od czego zależy mój sukces? Moja wyróżniająca się marka
Kim jest Twój idealny Klient?
Jak zbudować lejek sprzedażowy? 8 kroków. Przykładowe lejki sprzedażowe
Twój strategiczny plan działania
Jak mierzyć skuteczność strategii marki? Metryki, które pasują do każdego biznesu
Identyfikacja wizualna i estetyka, która oddaje Twoją osobowość
Wizerunek Wedding Plannera
4. Reklama i marketing
Instagram
Facebook
Prasa i telewizja
Targi ślubne, wydarzenia branżowe i publikacje eksperckie
Google Ads i pozycjonowanie
5. Obsługa Klienta krok po kroku
Narzędzia pracy Konsultanta Ślubnego – z jakich narzędzi musisz korzystać, a z jakich warto korzystać?
Profesjonalna korespondencja mailowa – jak prowadzić korespondencję mailową w biznesie?
Jak prowadzić rozmowy telefoniczne?
Jak prowadzić wideokonferencje?
Pierwsze spotkanie z Klientem – jak się przygotować? Jak się zachowywać, a jak na pewno nie?
Jak zidentyfikować potrzeby i możliwości klienta? Jak przygotować ankietę oczekiwań?
Jak stworzyć szablon oferty, którą łatwo spersonalizować na indywidualną ofertę dla Klienta?
Jak przygotować kosztorys?
Kiedy klient płaci za nasze usługi?
Negocjacje z Klientem
Wzór umowy pomiędzy Konsultantem Ślubnym a Parą Młodą oraz jakich punktów nie powinno w niej zabraknąć?
Harmonogram przygotowań
6. Wybór rodzaju ślubu i związane z tym formalności
Ślub cywilny
Ślub konkordatowy
Ślub kościelny
Ślub mieszany
Ślub symboliczny/humanistyczny
7. Podwykonawcy
Moja baza podwykonawców. Jak tworzyć bazę podwykonawców – sprawdzonych i jakościowych?
Umowy z podwykonawcami. Kto je sporządza? Na co zwrócić uwagę? Kto, jak, kiedy i komu płaci?
Miejsca na wesele. Jak skompletować bazę sprawdzonych miejsc?
Oprawa muzyczna ślubu
Zespół weselny/ DJ/ Konferansjer. Kogo wybrać? Po czym poznać fachowców? Jakie są trendy w oprawie muzycznej wesela?
Florystka, wypożyczalnia, kwiaciarnia czy firma dekoratorska?
Fotografia ślubna. Po czym poznać dobrego fotografa? Jakie są trendy w fotografii ślubnej?
Wideofilmowanie. Po czym poznać dobrego fachowca? Jakie są trendy w wideofilmowaniu?
Alkohol na przyjęciu weselnym
Wizaż i czesanie
Torty weselne i słodkie stoły. Co wybrać? Jakie są trendy? Ile to kosztuje?
Papeteria
Suknie ślubne. Po czym poznać dobry salon ślubny? Jakie są trendy w sukniach ślubnych? Jak dopasować suknię ślubną do sylwetki Panny Młodej?
Transport Młodej Pary
Transport gości. Jak sprawnie zorganizować transport gości i Młodej Pary?
Podziękowania dla gości
Podziękowania dla rodziców
Jakie atrakcje warto zorganizować i jak dobrać je do Klienta? Jakie są aktualne trendy?
Plan sali. Jak ustawić stoły i usadzić gości?
Serwowanie dań na weselu, wybór menu
8. Koordynacja Dnia Ślubu
Dodatkowi Koordynatorzy. Jakie musza posiadać cechy i umiejętności? Jakie umowy zawierać, jak wyliczyć i wypłacić wynagrodzenie i z jakimi kosztami się to wiąże?
Jak przygotować scenariusz Dnia Ślubu?
Jak przygotować się do koordynacji Dnia Ślubu?
Obsługa posprzedażowa
9. Koncepcja ślubu
Wesela międzynarodowe. Polskie zwyczaje i tradycje
Jak stworzyć koncept Dnia Ślubu?
Dekoracje ślubne
Osobiste elementy dekoracyjne
Dekoracje weselne
10. Savoir vivre, etykieta, etyka
Savoir vivre w biznesie
Savoir vivre przy stole
Etyka biznesu – co powinienem, a czego mi nie wolno?
Savoir vivre w zaproszeniach ślubnych
Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych, Polskie Stowarzyszenie Branży Ślubnej – czy warto być członkiem?
11. Krok po kroku do własnej agencji
15 kroków do założenia własnej agencji ślubnej
12. Case studies
13. Pajacyki
Ciężkie życie wedding plannera…
Sawuar wiwr już tak na poważnie
Pracowity Wedding Planner
14. BONUS Warsztaty fotograficzne
Pomysł na sfotografowanie biżuterii | Obsługa aplikacji Lightroom
Moja strona korzysta z ciasteczek, abym mogła świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz w Polityce Prywatności.Zgadzam się
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.