Facebook
LinkedIn
Instagram
Newsletter
Newsletter
Kurs Wedding Planner - Akademia Wytwórni Ślubów
PSKŚ
0
Product was successfully added to your cart

Koszyk

Konsultant Ślubny ®
  • O KURSIE
    • OPIS
    • DARMOWA LEKCJA
  • TRENER
  • OPINIE
  • PROGRAM
  • FAQ
  • CENA
  • TERMINY
  • KONTAKT
  • VOUCHER

Kurs Wedding Planner Expert – DEMO

2 listopada, 2020Wojciech Kudela

Poznaj kurs na wedding plannera, który kompleksowo i bez wychodzenia z domu przeniesie Cię w świat ślubów i wesel!

Aby zapisać się na kurs, wystarczy, że zarejestrujesz swoje uczestnictwo. Opłata 2390 zł jest podzielona na 2 transze:

  • Opłata rezerwacyjna: 890 zł (płatne teraz, aby zarezerwować miejsce -> opłać)
  • Opłata końcowa: 1 500 zł (płatne 7 dni przed kursem -> opłać )
 

Kliknij, aby się zalogować

SPRAWDŹ, JAK WYGLĄDA PLATFORMA KURSOWA
I OBEJRZYJ PIERWSZĄ LEKCJĘ ZA DARMO!

ZAWARTOŚĆ KURSU
WEDDING PLANNER EXPERT ONLINE


1. Wedding Planner to nie zawód, to styl życia 

  • Jakie ścieżki kariery są możliwe po ukończeniu Kursu na Wedding Plannera?
  • Jakie cechy musi posiadać Konsultant Ślubny?
  • Jakie usługi świadczy Konsultant Ślubny?
  • Tydzień z życia Konsultanta Ślubnego w sezonie i poza sezonem ślubnym. Jak wyliczyć czasochłonność swoich usług?

2. Jaki jest Twój plan na biznes?

  • Rynek Konsultanta Ślubnego w Polsce
  • Kim jest klient Konsultanta Ślubnego?
  • Ile kosztuje założenie agencji ślubnej? Skąd wezmę na to finansowanie?
  • Modele pracy z podwykonawcami
  • Formy prowadzenia działalności
  • ZUS – ile tak naprawdę mnie to kosztuje? Analiza możliwych przypadków
  • Forma opodatkowania – jaką wybrać? Co z VAT-em?
  • Księgowość
  • Konto w banku
  • Biznesplan – Planowane przychody i ceny usług. Jak wyliczyć swoje wynagrodzenie?

3. Moja strategia

  • Nie taki marketing straszny czyli – czym jest marka i jej strategia? Poznaj 7 filarów marki 
  • Od czego zacząć tworzenie strategii marki? Wizja i misja. Odkryj głębszy cel Twojej marki i Twojego biznesu. Motto i wartości 
  • Pozycjonowanie na rynku czyli jak zbudować autentyczny przekaz i wpisać się w odpowiedni segment firm na rynku. Od czego zależy mój sukces? Moja wyróżniająca się marka 
  • Kim jest Twój idealny Klient? 
  • Jak zbudować lejek sprzedażowy? 8 kroków. Przykładowe lejki sprzedażowe 
  • Twój strategiczny plan działania 
  • Jak mierzyć skuteczność strategii marki? Metryki, które pasują do każdego biznesu
  • Identyfikacja wizualna i estetyka, która oddaje Twoją osobowość
  • Wizerunek Wedding Plannera 

4. Reklama i marketing

  • Instagram 
  • Facebook 
  • Prasa i telewizja
  • Targi ślubne, wydarzenia branżowe i publikacje eksperckie 
  • Google Ads i pozycjonowanie 

5. Obsługa Klienta krok po kroku

  • Narzędzia pracy Konsultanta Ślubnego – z jakich narzędzi musisz korzystać, a z jakich warto korzystać?
  • Profesjonalna korespondencja mailowa – jak prowadzić korespondencję mailową w biznesie? 
  • Jak prowadzić rozmowy telefoniczne?
  • Jak prowadzić wideokonferencje? 
  • Pierwsze spotkanie z Klientem – jak się przygotować? Jak się zachowywać, a jak na pewno nie?
  • Jak zidentyfikować potrzeby i możliwości klienta? Jak przygotować ankietę oczekiwań? 
  • Jak stworzyć szablon oferty, którą łatwo spersonalizować na indywidualną ofertę dla Klienta? 
  • Jak przygotować kosztorys?
  • Kiedy klient płaci za nasze usługi? 
  • Negocjacje z Klientem 
  • Wzór umowy pomiędzy Konsultantem Ślubnym a Parą Młodą oraz jakich punktów nie powinno w niej zabraknąć? 
  • Harmonogram przygotowań

6. Wybór rodzaju ślubu i związane z tym formalności

  • Ślub cywilny 
  • Ślub konkordatowy 
  • Ślub kościelny
  • Ślub mieszany 
  • Ślub symboliczny/humanistyczny

7. Podwykonawcy

  • Moja baza podwykonawców. Jak tworzyć bazę podwykonawców – sprawdzonych i jakościowych? 
  • Umowy z podwykonawcami. Kto je sporządza? Na co zwrócić uwagę? Kto, jak, kiedy i komu płaci?
  • Miejsca na wesele. Jak skompletować bazę sprawdzonych miejsc?
  • Oprawa muzyczna ślubu 
  • Zespół weselny/ DJ/ Konferansjer. Kogo wybrać? Po czym poznać fachowców? Jakie są trendy w oprawie muzycznej wesela?
  • Florystka, wypożyczalnia, kwiaciarnia czy firma dekoratorska? 
  • Fotografia ślubna. Po czym poznać dobrego fotografa? Jakie są trendy w fotografii ślubnej?
  • Wideofilmowanie. Po czym poznać dobrego fachowca? Jakie są trendy w wideofilmowaniu? 
  • Alkohol na przyjęciu weselnym
  • Wizaż i czesanie 
  • Torty weselne i słodkie stoły. Co wybrać? Jakie są trendy? Ile to kosztuje? 
  • Papeteria
  • Suknie ślubne. Po czym poznać dobry salon ślubny? Jakie są trendy w sukniach ślubnych? Jak dopasować suknię ślubną do sylwetki Panny Młodej? 
  • Transport Młodej Pary 
  • Transport gości. Jak sprawnie zorganizować transport gości i Młodej Pary?
  • Podziękowania dla gości 
  • Podziękowania dla rodziców
  • Jakie atrakcje warto zorganizować i jak dobrać je do Klienta? Jakie są aktualne trendy?
  • Plan sali. Jak ustawić stoły i usadzić gości? 
  • Serwowanie dań na weselu, wybór menu

8. Koordynacja Dnia Ślubu 

  • Dodatkowi Koordynatorzy. Jakie musza posiadać cechy i umiejętności? Jakie umowy zawierać, jak wyliczyć i wypłacić wynagrodzenie i z jakimi kosztami się to wiąże?
  • Jak przygotować scenariusz Dnia Ślubu? 
  • Jak przygotować się do koordynacji Dnia Ślubu? 
  • Obsługa posprzedażowa  

9. Koncepcja ślubu 

  • Wesela międzynarodowe. Polskie zwyczaje i tradycje 
  • Jak stworzyć koncept Dnia Ślubu? 
  • Dekoracje ślubne 
  • Osobiste elementy dekoracyjne 
  • Dekoracje weselne 

10. Savoir vivre, etykieta, etyka 

  • Savoir vivre w biznesie 
  • Savoir vivre przy stole 
  • Etyka biznesu – co powinienem, a czego mi nie wolno? 
  • Savoir vivre w zaproszeniach ślubnych 
  • Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych, Polskie Stowarzyszenie Branży Ślubnej – czy warto być członkiem?  

11. Krok po kroku do własnej agencji

  • 15 kroków do założenia własnej agencji ślubnej 


12. Case studies

13. Pajacyki

  • Ciężkie życie wedding plannera…
  • Sawuar wiwr już tak na poważnie
  • Pracowity Wedding Planner  

14. BONUS Warsztaty fotograficzne

  • Pomysł na sfotografowanie biżuterii | Obsługa aplikacji Lightroom
  • Zdjęcia Flat Lay

Szkolenie zawartość

Rozwiń wszystko
1. Wedding Planner to nie zawód, to styl życia | ~2g52min
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/4 etapy(ów)
Jakie ścieżki kariery są możliwe po ukończeniu Kursu na Wedding Plannera? | ~23min
Jakie cechy musi posiadać Konsultant Ślubny? | ~1g13min
Jakie usługi świadczy Konsultant Ślubny? | ~24min
Tydzień z życia Konsultanta Ślubnego w sezonie i poza sezonem ślubnym. Jak wyliczyć czasochłonność swoich usług? | ~46min
2. Jaki jest Twój plan na biznes? | ~4g01min
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/10 etapy(ów)
Rynek Konsultanta Ślubnego w Polsce | ~30min
Kim jest klient Konsultanta Ślubnego? | ~18min
Ile kosztuje założenie agencji ślubnej? Skąd wezmę na to finansowanie? | ~40min
Modele pracy z podwykonawcami | ~16min
Formy prowadzenia działalności | ~13min
ZUS – ile tak naprawdę mnie to kosztuje? Analiza możliwych przypadków | ~5min
Forma opodatkowania – jaką wybrać? Co z VAT-em? | ~6min
Księgowość | ~6min
Konto w banku | ~11min
Biznesplan – Planowane przychody i ceny usług. Jak wyliczyć swoje wynagrodzenie? | ~1g
3. Moja strategia | ~4g20min
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/9 etapy(ów)
Nie taki marketing straszny czyli – czym jest marka i jej strategia? Poznaj 7 filarów marki | ~11min
Od czego zacząć tworzenie strategii marki? Wizja i misja. Odkryj głębszy cel Twojej marki i Twojego biznesu. Motto i wartości | ~22min + 30min ćwiczenia
Pozycjonowanie na rynku czyli jak zbudować autentyczny przekaz i wpisać się w odpowiedni segment firm na rynku. Od czego zależy mój sukces? Moja wyróżniająca się marka | ~8min + 60min ćwiczenie
Kim jest Twój idealny Klient? | ~33min
Jak zbudować lejek sprzedażowy? 8 kroków. Przykładowe lejki sprzedażowe | ~17min
Twój strategiczny plan działania | ~11min
Jak mierzyć skuteczność strategii marki? Metryki, które pasują do każdego biznesu | ~12min
Identyfikacja wizualna i estetyka, która oddaje Twoją osobowość | ~50min
Wizerunek Wedding Plannera | ~30min
4. Reklama i marketing | ~2g40min
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/5 etapy(ów)
Instagram | ~1g7min
Facebook | ~23min
Prasa i telewizja |~20min
Targi ślubne, wydarzenia branżowe i publikacje eksperckie |~18min
Google Ads i pozycjonowanie |~27min
5. Obsługa Klienta krok po kroku | ~4g43min
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/12 etapy(ów)
Narzędzia pracy Konsultanta Ślubnego – z jakich narzędzi musisz korzystać, a z jakich warto korzystać? | ~30min
Profesjonalna korespondencja mailowa – jak prowadzić korespondencję mailową w biznesie? | ~30min
Jak prowadzić rozmowy telefoniczne? | ~15min
Jak prowadzić wideokonferencje? | ~6min
Pierwsze spotkanie z Klientem – jak się przygotować? Jak się zachowywać, a jak na pewno nie? | ~8min
Jak zidentyfikować potrzeby i możliwości klienta? Jak przygotować ankietę oczekiwań? | ~10min
Jak stworzyć szablon oferty, którą łatwo spersonalizować na indywidualną ofertę dla Klienta? | ~3min
Jak przygotować kosztorys? | ~21min
Kiedy klient płaci za nasze usługi? | ~28min
Negocjacje z Klientem | ~25min
Wzór umowy pomiędzy Konsultantem Ślubnym a Parą Młodą oraz jakich punktów nie powinno w niej zabraknąć? | ~50min
Harmonogram przygotowań | ~56min
6. Wybór rodzaju ślubu i związane z tym formalności | ~50min
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/5 etapy(ów)
Ślub cywilny | ~38min
Ślub konkordatowy | ~17min
Ślub kościelny | ~7min
Ślub mieszany | ~4min
Ślub symboliczny/humanistyczny | ~4min
7. Podwykonawcy | ~7g
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/20 etapy(ów)
Moja baza podwykonawców. Jak tworzyć bazę podwykonawców – sprawdzonych i jakościowych? | ~55min
Umowy z podwykonawcami. Kto je sporządza? Na co zwrócić uwagę? Kto, jak, kiedy i komu płaci? | ~11min
Miejsca na wesele. Jak skompletować bazę sprawdzonych miejsc? | ~1g37min
Oprawa muzyczna ślubu | ~18min
Zespół weselny/ DJ/ Konferansjer. Kogo wybrać? Po czym poznać fachowców? Jakie są trendy w oprawie muzycznej wesela? | ~18min
Florystka, wypożyczalnia, kwiaciarnia czy firma dekoratorska?| ~28min
Fotografia ślubna. Po czym poznać dobrego fotografa? Jakie są trendy w fotografii ślubnej? | ~50min
Wideofilmowanie. Po czym poznać dobrego fachowca? Jakie są trendy w wideofilmowaniu? | ~10min
Alkohol na przyjęciu weselnym | ~42min
Wizaż i czesanie | ~29min
Torty weselne i słodkie stoły. Co wybrać? Jakie są trendy? Ile to kosztuje? | ~17min
Papeteria | ~15min
Suknie ślubne. Po czym poznać dobry salon ślubny? Jakie są trendy w sukniach ślubnych? Jak dopasować suknię ślubną do sylwetki Panny Młodej? | ~29min
Transport Młodej Pary | ~20min
Transport gości. Jak sprawnie zorganizować transport gości i Młodej Pary? | ~10min
Podziękowania dla gości | ~6min
Podziękowania dla rodziców | ~5min
Jakie atrakcje warto zorganizować i jak dobrać je do Klienta? Jakie są aktualne trendy? | ~4min
Plan sali. Jak ustawić stoły i usadzić gości? | ~25min
Serwowanie dań na weselu, wybór menu | ~29min
8. Koordynacja Dnia Ślubu | ~1g02min
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/4 etapy(ów)
Dodatkowi Koordynatorzy. Jakie musza posiadać cechy i umiejętności? Jakie umowy zawierać, jak wyliczyć i wypłacić wynagrodzenie i z jakimi kosztami się to wiąże? | ~9min
Jak przygotować scenariusz Dnia Ślubu? | ~41min
Jak przygotować się do koordynacji Dnia Ślubu? | ~5min
Obsługa posprzedażowa | ~7min
9. Koncepcja ślubu | ~1g27min
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/5 etapy(ów)
Wesela międzynarodowe. Polskie zwyczaje i tradycje | ~8min
Jak stworzyć koncept Dnia Ślubu? | ~20min
Dekoracje ślubne | ~16min
Osobiste elementy dekoracyjne | ~14min
Dekoracje weselne | ~29min
10. Savoir vivre, etykieta, etyka | ~1g37min
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/5 etapy(ów)
Savoir vivre w biznesie | ~14min
Savoir vivre przy stole | ~40min
Etyka biznesu – co powinienem, a czego mi nie wolno? | ~14min
Savoir vivre w zaproszeniach ślubnych | ~16 min
Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych, Polskie Stowarzyszenie Branży Ślubnej – czy warto być członkiem? | ~12 min
11. Krok po kroku do własnej agencji 1 Lekcja
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/1 etapy(ów)
15 kroków do założenia własnej agencji ślubnej
12. Case studies 1 Lekcja
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/1 etapy(ów)
Case studies
13. Pajacyki
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/3 etapy(ów)
Ciężkie życie wedding plannera…
Sawuar wiwr już tak na poważnie
Pracowity Wedding Planner
BONUS Warsztaty fotograficzne
Rozwiń
Moduł zawartość
0% zostało ukończone 0/2 etapy(ów)
Pomysł na sfotografowanie biżuterii | Obsługa aplikacji Lightroom | ~15 min
Zdjęcia Flat Lay | ~15 min
Wojciech Kudela
Previous post Wedding Planner Expert – Kurs Hybrydowy Next post Platforma szkoleniowa
To dla mnie wyjątkowe miejsce - 6 lat temu w tym To dla mnie wyjątkowe miejsce - 6 lat temu w tym samym hotelu przy tych schodach (przesuń w lewo) pierwszy raz w Warszawie organizowałam mój Kurs „Wedding Planner Expert” 🥰

W ten weekend przyjechałam tu zgłębiać wiedzę z zakresu wciąż zmieniającego się prawa w działalności wedding plannera na szkoleniu naszego @polskie_stow_konsultantow_slub - w tym roku mija 10 lat jak jestem jego członkiem 😍

To już 7 lat jak dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem zdobytymi podczas prowadzenia agencji ślubnej, sieci franczyzowej i mentoringów biznesowych 1:1 - dzięki temu znam rynek ogólnopolski i jestem dla Ciebie niczym otwarta książka, bo gdy Ty się rozwijasz to ja wzrastam 💕

W najbliższy poniedziałek rusza 53 edycja mojego kursu, na którym mogę poprowadzić Cię od miejsca, w którym dziś jesteś do własnego biznesu konsultanta ślubnego lub pracy jako specjalisty w branży ślubnej 🤝

Sprawdź co dla Ciebie przygotowałam - kliknij w link w bio ⬆️

[Marka własna]
Nie możemy się doczekać bo już równo za 10 dn Nie możemy się doczekać bo już równo za 10 dni odpalimy rakietę ogromu motywacji, którą wspólnie z Wami wystartujemy po spełnione marzenia! ❤️⁠
⁠
Jeśli jeszcze nie dołączyłaś do XIII Edycji Kursu Wedding Planner Expert to idealny moment by to zrobić! Odnieś sukces, stwórz ślubną agencję Twoich marzeń a w dodatku żyj w zgodzie z własnymi zasadami! ⁠
⁠
Dołącz do kursu klikając link w BIO ⬆️
Szukasz idealnego prezentu świątecznego dla ukoc Szukasz idealnego prezentu świątecznego dla ukochanej osoby? 🎄⁠
⁠
Odnajdujesz w niej jedną z tych osób:⁠
⁠
✔️ Urodzoną organizatorkę, bez której żadna z rodzinnych uroczystości nie zostanie dobrze zaplanowana. ⁠
✔️ Osobę, dla której obecna praca nie jest spełnieniem marzeń, pragnie ona mieć własny biznes.⁠
✔️ Spełnioną mamę, chcącą zmienić coś w swoim życiu i zrobić w reszcie coś dla siebie.⁠
✔️ Fankę ślubnych tematów.⁠
✔️ Osobę z branży, która pragnie poszerzyć swoje horyzonty wiedzy, aby wzbić swoje usługi na najwyższy poziom ⁠
✔️ Emigrantkę pragnącą spełniać ślubne marzenia Polaków za granicą,⁠
⁠
Mamy dla Ciebie idealny prezent, którym nie tylko spełnisz marzenia bliskiej osoby, ale także pozwolisz jej wejść w nowy rok z ogromną możliwością rozwoju osobistego, a także potężną dawką wiedzy. ⁠
⁠
Voucher na kurs Wedding Planner Expert Online to niepowtarzalna szansa umożliwienia obdarowanej osobie na wykonanie pierwszego kroku do zmiany swojego życia, a także budzenia się codziennie do pracy z uśmiechem na ustach.⁠
⁠
Kliknij link w BIO profilu @akademiawytwornislubow i dokonaj zakupu vouchera. W ciągu 24 godzin od złożonego zamówienia prześlemy Ci elektroniczną formę prezentu, którą wystarczy, że wydrukujesz i umieścisz pod choinką.⁠
⁠
Nie czekaj ani chwili dłużej, Święta już TUŻ, TUŻ 🎅⁠
⁠
Jedyna taka okazja w roku! BLACK FRIDAY w naszej A Jedyna taka okazja w roku! BLACK FRIDAY w naszej Akademii Wytwórni Ślubów ❤️⁠
⁠
Tylko teraz opłata rezerwacyjna na Kurs "Wedding Planner Expert"  wynosi tylko 90 zł - zamiast 590 zł! To aż 500 zł taniej!⁠
⁠
Koszt całego Kurs, tylko teraz jedyne 1 890 zł zamiast 2 390 zł.⁠
⁠
Wystarczy, że teraz zakupisz opłatę rezerwacyjną w wysokości 90 zł zamiast 590 zł, bez używania jakichkolwiek kodów promocyjnych.⁠
⁠
Resztę możesz spokojnie wpłacić, aż do 19.12.2022 - na 14 dni przed startem kursu, który rusza już 2 stycznia 2023 roku.⁠
⁠
Spiesz się, na Kurs Wedding Planner Expert w tej wyjątkowej cenie możesz zapisać się tylko do najbliższego poniedziałku 28.11.2022.⁠
⁠
Zapisz się klikając link w profilu @akademiawytwornislubow ⬅️⁠
⁠
Jeśli myślisz o sukcesie w branży ślubnej - to idealny moment, nie przegap go.⁠
⁠
To jak - widzimy się w 2023? 😘⁠
⁠
#AkademiaWytworniSlubow #AgnieszkaKudela #blackfriday #blackfridaysale #blackfridaydeals #kursonline #motywator #motywacja #edukacja #doprzodu #kurskonsultantslubny #kursweddingplanner ⁠ #inspiracje #działanie #działaj #weddingplanner #kobietasukcesu #markaosobista #marzenia #motywacjadodziałania #szkolenie #wlasnafirma #planowanie #samorozwój#szkoleniekonsultantslubny  #pracazpasja #rozwoj #rozwójosobisty #uwierzwsiebie #konsultantslubny ⁠
JUŻ JEST! Długo wyczekiwany TERMIN KOLEJNEJ EDYC JUŻ JEST! Długo wyczekiwany TERMIN KOLEJNEJ EDYCJI kursu Wedding Planner Expert Online 😍⁠
⁠
Tylko teraz dajemy Ci niesamowitą możliwość zrealizowania Twoich noworocznych postanowień wspólnie z nami, bowiem tym razem startujemy 2 stycznia 2023 roku! ⁠
⁠
To nie koniec NIESPODZIANEK:⁠
⁠
NOWOŚCIĄ podczas tej edycji kursu będą także zasady wysyłania ŚLUBNEJ PRZESYŁKI. ⁠
⁠
Od teraz przesyłkę zawierającą materiały edukacyjne oraz podręcznik szkoleniowy wyślemy do Ciebie w ciągu 2 dni od zaksięgowania opłaty za kurs w pełnej wysokości, a więc nie musisz czekać z nauką do stycznia!⁠ 😘⁠
⁠
Gotowa rozpocząć Nowy Rok z Akademią Wytwórni Ślubów? ⁠
⁠
Pomożemy Ci wejść w niego z niezawodną receptą na sukces Twojej własnej agencji ślubnej z marzeń i snów! ⁠✨⁠
⁠
Już dziś dołącz do kursu klikając link w profilu @akademiawytwornislubow ⬅️⁠
⁠
⁠
Etap przygotowań dobiega końca 🤰 i nadszedł Etap przygotowań dobiega końca 🤰 i nadszedł dla mnie wyjątkowy czas - do naszej drużyny lada moment dołączy nasza Córeczka, a ja wraz z nią daję się na urlop macierzyński ❤️

Jak zapewne widzisz i wiesz - praca to moja pasja - a Akademia i Kursy Online idealnie pozwolą mi połączyć opiekę nad Florką z opieką i mentoringiem nad moimi Kursantami - dlatego wracam do Was już z początkiem października z kolejną edycją Kursu "Wedding Planner Expert" Online📱

Teraz możesz spodziewać się tutaj nieco oddechu, w mojej głowie już dojrzewają pomysły na nowe, edukacyjne posty i działania, możesz być pewna, że po przerwie wrócę tu z nową energią i wiedzą dla Ciebie ❤️

Pod moją nieobecność - jak z resztą każdego dnia - nad Akademią czuwa moja prawa ręka - Łukasz, więc jeśli tylko masz jakieś pytania - od razu wysyłaj prywatną wiadomość, maila czy dzwoń - Łukasz się Tobą zaopiekuje 🤗

Do zobaczenia jesienią ❤️

PS Zapisy na październikowy Kurs już trwają - link w profilu @akademiawytwornislubow ⬅️
Dołącz do nas na Instagramie
© 2020 Wytwórnia Ślubów - Kursy i szkolenia stacjonarne oraz online na konsultanta ślubnego. Franczyza | Polityka Prywatności
Z przyjemnością zrealizował BRAINBOX®
Moja strona korzysta z ciasteczek, abym mogła świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz w Polityce Prywatności.Zgadzam się
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT